|
ZAWARTOŚĆ KOSZYKAKoszyk jest pusty |
|
|
|
|
|
|
REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
WRÓĆ
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki zakupu w sklepie internetowym firmy Pracownia Kołder BERG-POL Mirosława Berg 41-800 Zabrze ul. Roosevelta 20A/2 zwanym dalej "Sklepem internetowym".
- Zamówienia przyjmowane są na stronie internetowej www.koldry-poduszki-posciel.pl
- Oferta sklepu internetowego obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej a zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Zamówienie należy składać w języku polskim.
- Wszelkie płatności związane z wykonaniem zamówienia realizowane są w walucie polskiej.
- Wypełniając formularz zamówienia w sklepie internetowym Zamawiający każdorazowo wyraża zgodę na przetwarzanie oraz przechowywanie podanych danych osobowych wyłącznie do celów realizacji i rozliczenia złożonego zamówienia, w tym wystawienia rachunku lub faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej,
zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z póź. zm.). Dane są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.koldry-poduszki-posciel.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
- Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym oznacza akceptacje warunków niniejszego regulaminu.
- Właściciel sklepu może dokonać zmian w niniejszym regulaminie. Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji na stronie internetowej sklepu. Zmiany nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki zamawiającego w zakresie usług przekazanych do realizacji.
II. WARUNKI ZAKUPU
- Do zakupów w sklepie internetowym upoważnione są wyłącznie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie internetowej sklepu.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w który zamówienie zostało złożone.
- Zamówienie będzie realizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Zamawiający będzie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (realizacja częściowa, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części zamówienia).
- Prowadzący Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:
a. błędnego lub częściowego wypełnienia formularza zamówienia,
b. we wskazanym czasie zamawiający nie dokona przelewu we wskazanej wysokości
- Zamawiający może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać złożone zamówienie droga telefoniczną, dzwoniąc pod numer 32/276 33 97 lub 34/319 10 64 jedynie do momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep Internetowy w sposób wskazany w pkt. 4.
- Wszystkie ceny podawane w Sklepie Internetowym są cenami wyrażonymi w walucie polskiej i zawierają podatek VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili gdy wszystkie zamówione przez Zamawiającego towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówionego towaru.
- Sklep Internetowy związany jest ceną podaną przy ofercie sprzedaży towaru i zaakceptowaną przez Zamawiającego w chwili złożenia zamówienia.
III. DOSTAWA ZAMÓWIONEGO TOWARU I FORMY PŁATNOŚCI
- Czas realizacji zamówienia podawany jest w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia i wynosi nie więcej niż 14 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Zamówione towary dostarcza kurier DHL, Poczta Polska lub InPost.
- W sklepie jedyną formą płatności jest przelew - nie wysyłamy towaru za pobraniem, jest to spowodowane stratami jakie ponieśliśmy z powodu nie odebranych przesyłek przez klientów,za co serdecznie przepraszamy.
- W momencie odbiory przesyłki Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka nie zwiera wskazanego w zamówieniu towaru lub towar jest uszkodzony Zamawiający ma obowiązek spisać protokół w obecności kuriera i nie przyjmować przesyłki o czym powinien niezwłocznie poinformować
Sklep Internetowy wysyłając informacje drogą mailową lub dzwoniąc na numer tel.: 32/276 33 97 lub kom.: 501 602 423
- Nie odebranie przesyłki przez zamawiającego skutkuje rozwiązaniem umowy.
IV. REKLAMACJE
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancja producenta.
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis wady reklamowanego towaru. Reklamacja będzie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (np. w wyniku wyczerpania nakładu) sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje nabywcy inny towar.
- Wysyłka naprawionego/wymienionego gwarancyjnie towaru następuje na koszt Sklepu.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
|
|